27 Kasım 2012 Salı

Awolnation - Sail Şarkı Sözü Türkçe Çeviri

Şarkıcı: AWOLNATION
Album: Megalithic Symphony
Şarkı: Sail

 


Yelken

Yelken!

Bu benim aşkımı gösteriş şeklim.
Kafamda bunu yaptım, çünkü
Suçu A.D.D'me 1 attım, bebeğim.

Bu, bir meleğin ölüşü.
Bunun için kendi hastalıklı gururumu suçladım
Suçu A.D.D'me attım, bebeğim.

Yelken!
Yelken!
Yelken!
Yelken!
Yelken!
Yelken!

Belki de yardım almak için haykırmam gerekiyor
Belki de kendimi öldürmem gerekiyor
Suçu A.D.D'me attım, bebeğim.

Belki de ben farklı bir cinsim
Belki de dinlemiyorum
Bu yüzden, suçu A.D.D'me attım, bebeğim.

Yelken!
Yelken!
Yelken!
Yelken!
Yelken!

La la la la la la oh!

La la la la la la oh!

Yelken!
Yelken!
Yelken!
Yelken!
Yelken!

Benimle karanlığa doğru yelken aç
Yelken!
Benimle karanlığa doğru yelken aç
Yelken!
Benimle karanlığa doğru yelken aç
Yelken!
Yelken aç benimle, yelken aç benimle
Yelken!


A.D.D : Dikkat dağınıklığı

10 yorum:

  1. bana göre burada sail havada süzülmek anlamında kullanılmış olmalı yelken anlamında çok mantıksız geliyor bir de gururla ilerlemek anlamı varmış galiba...

    YanıtlaSil
  2. birde A.D.D dikkat bozukluğu demek...

    YanıtlaSil
  3. Guzel ama bi okadarda sacma ama jafa bozukken veya sinirliyken iyi gidiyor

    YanıtlaSil
  4. Disconnect filminde duydum ilk defa bu şarkıyı. filmin türkçe altyazısında gayet başarılı bir çevirisi var buradakinden baya farklı ordaki çevri.

    YanıtlaSil
  5. sail sadece 'uçmak' anlamında kullanılmış da olabilir.

    YanıtlaSil
  6. çok komiksiniz< bunu kim çevirmiş olduğu gibi yazmış sadece sail anlamı akışına bırakmak süzülmek :))))

    YanıtlaSil
  7. gerçekten çok iyi şarkı ama :)

    YanıtlaSil
  8. haykıra haykıra....yelken...açmak

    YanıtlaSil
  9. şarkı harika ama burada özellikle ''ULİMİNATİ'' den de bir simge vardı görenler vardır heralde

    YanıtlaSil
  10. Buradaki A.D.D. anlamı => alcohol dependence and drugs(alkol bağımlılığı ve uyuşturucu)

    YanıtlaSil

-Lütfen hakaret içeren kelimeler kullanmayın.
-Yorum yazdığınız bir konuya gelen diğer yanıtları da takip etmek için yorum kutusunun sağ alt tarafında bulunan Eposta yoluyla abone ol yazısına tıklayın.